پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

در انتظار کودک

دوقلوها

1396/2/13 16:24
نویسنده : مامان گلی
530 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به خاطر نعمت بزرگی که به من عطا کردی هزاران بار شکرت
خدایا فرزندانم را در دستان پر قدرت تو
می سپارم،در پناه خودت برایم حفظشان کن

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانش
13 اردیبهشت 96 18:04
خدایا شکرت... من واقعا خیلی خوشحالم، باور کن خیلی.. وای خدا قلبم داشت میترکید. خدا خیلی شما رو دوست داره برا من و نی نیم هم دعا کنید
مامان گلی
پاسخ
واقعا ازت ممنونم تو این دنیای مجازی خیلیا رو دیدم که با غم من اونها هم دلشون پر غم شد شاید در واقعیت این خیلی کمتر بود و میدونم که خدا به خاطر دعای پاک و خالص این عزیزان بهم نگاه کرده و همیشه به این امید به خودم نیرو و انگیزه میدم که ان مع العسر یسرا .و حالا ه دلهای این عزیزان رو هم شاد کردم خوشحالم و از همه میخوام بازم برای من بنده سراپا گناه دعا کنند .عزیزم انشاا... شما هم بخ خیر و خوشی زایمان کنی و دختر گلت رو صحیح و سالم بغل کنی.
الهه
13 اردیبهشت 96 22:33
سلام اجی خوبی خداروشکر اجی خداروشکر ان شاءالله سالم و سلامت دوقلوهارو بغل میکنی اجی خدا به همه معجزه شو نشون میده اجی بهت نطر دادم تو پست پایینیت خوندی اجی؟؟؟
مامان گلی
پاسخ
سلام عزیزم شرمنده یه چند روز درگیر بودم چهلم پدربزرگم بود نتونستم بیام وب ولی سعی میکنم زود به زود سر بزنم .دعا کن دوست گلم عزیز ممنونتم
یاسمین
28 اردیبهشت 96 14:50
وای خدا رو هزار مرتبه شکر خیلی خوشحال شدم که دوباره لذت مادر شدن رو تجربه کردی میبینی خدا چه مهربونه درسته سختی کشیدی ولی الان مامان دو تا نی نی خوشگل میشی
مامان گلی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم دعا کنید برام که انشاءالله صحیح و سالم دنیا بیان