پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

در انتظار کودک

شام غریبان

1395/8/1 8:55
نویسنده : مامان گلی
516 بازدید
اشتراک گذاری

شمع غم روشن کنید         شام غریبان امشب است

امسال محرم سخت ترین محرم عمرم بود تمام لحظات و ثانیه های روزهام رو تو فرشته نازم رو برام یاد آوری میکردم هرجایی که میرفتم اول از همه یاد تو بود اونجا .روز شیرخوارگان هم که دیگه جگر آتیش بود.فرشته آسمونی من ، ریحانه نازم مامان جون.داریم داغون میشیم من و بابایی از همه بدتر آقاجون و مادرجون هم که دیگه کلا چند سالی ازشون کم شده همه غصه میخورن برای ما تو که اون بالایی تو که پاک و مهربونی ریحانه خوشگلم، برای من و بابایی دعا کن تا ما هم بتونیم شنیدن صدای مامان و بابا رو از دهن یه عروسک ناز دیگه بشنویم .دخترکم امسال نبودی که برات دعا کنم و هر بار هم که دعا کردم خدا صدای منو نشنید امسال تو برامون دعا کن تو الان نزدیک خدا هستی.

پسندها (1)

نظرات (9)

الهه
1 آبان 95 9:22
سلام اجی خوبی نبینم ناراحتی و غصه هاتو اجی ان شاءالله خیلی زود نی نی دار میشی اجی صبور و قوی باش بلاخره خدا بهت نی نی میده اجی مطمینم که میده اجی ممنونم که بهم سر زدی و نظر گذاشتی اجی
الهه
22 آبان 95 8:55
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی اگه وقت داشتی سر بزن بهم اجی
عسل
5 آذر 95 0:27
سلام منصوره جون خوبی گلم انشالله خداونددرهای رحمتش رابرات بازمیکنه وزندگیت سبزمیشودبافرزندان سالم وصالح
الهه
14 دی 95 12:07
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
الهه
20 دی 95 13:26
سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی سالگرد دخترتو تسلیت میگم اجی سخته میدونم ان شاءالله زودی خدا دوباره مادرت میکنه اجی تولد دخترت هم مبارک باشه اجی
محجوب بانو
21 اسفند 95 18:49
هییییچییییی نمیتووووونم بگم تا دردتو کمممم کنم خواهرکمممم
محجوب بانو
4 فروردین 96 16:27
📝 #حدیث_نوروزی 💠مُعلّى پسر خُنَیس گوید: در روز نوروز، بر امام صادق(ع) وارد شدم. 💭فرمود: «آیا این روز را مى شناسى؟». 🔸گفتم: قربانت گردم! این روز را فارسیانْ گرامى مى دارند و به یکدیگر هدیه مى دهند. 💭فرمود: «سوگند به خانه کعبه که این، رمزى دیرینه دارد و برایت روشن مى سازم تا آگاه گردى». 🔸گفتم:سرورم !آموختن این امر از شما برایم بهتر از آن است که مردگان زنده شوند و دشمنانم بمیرند.  آن گاه فرمود:اى معلّى! ✅ روز نوروز، همان روز است که خداوند از بندگان پیمان گرفت او را بپرستند و به او شرک نورزند، به پیامبران و حجت هایش بگروند و به امامان ایمان آورند. ✅ این همان روز است که خورشید طلوع کرد، بادها وزیدن گرفت و گل هاى زمین روییدند. ✅ این همان روزى است که کشتى نوح(ع) بر ساحل جودى آرامش یافت و همان روزى است که خداوند، گروهى چند هزار نفره را که از ترس مرگ از خانه ها بیرون رفته بودند زنده ساخت، پس از آن که آنان را میرانده بود. ✅ این، روز فرود جبرئیل بر پیامبر اسلام است و روزى است که پیامبر(ص) امام على(ع) بر دوش گرفت تا بت هاى قریش را در مسجد الحرام شکست و در همین روز، ابراهیم، بت ها را شکست. ✅ این همان روزى است که پیامبر به یارانش دستور داد با على(ع) بیعت کنند و در همین روز، على را براى بیعت گرفتن از جنیان فرستاد. ✅ در همین روز، دومین بیعت با امیرالمؤمنین انجام شد. در همین روز بر نهروانیان پیروز شد و ذوالثدیه (صاحب پستان) را به قتل رساند. در این روز، قائم ما و صاحبان حکومتْ قیام کنند و در همین روز، #قائم ما بر دجّال پیروز گردد و او را در زباله دان کوفه به دار آویزد. 🔴 در هر روز نوروزى، ما آرزوى فرج داریم؛ چرا که آن از روزهاى ما و شیعیان ماست. فارسیان، آن را گرامى داشتند و شما آن را ضایع کردید.» 🔴 📚مستدرک ‏الوسائل ج :6ص:353 نوروزتان مبارک
محجوب بانو
15 فروردین 96 1:00
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند . در سال جدید خورشیدی سبزی ، شادی ، کامیابی ، بهره وری ، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم . . .
الهه
13 اردیبهشت 96 17:41
سلام اجی خوبی به وب اجی مجبوب سر زده بودم که ببینم نظرمو تایید کرده یا نه که دیدم تو نظر دادی و اجی محجوب تبریک گفته اجی اومدم وبت دیدم نی نی دار شدی اجی مبارکت باشه اونم دوقلو ماشالله هزار ماشالله ان شاءالله که صحیح و سالم بچه ها رو به دنیا میاری اجی ریحانه هم حسابی خوشحاله و برات دعا میکنه اجی ان شاءالله به وقتش به دنیا بیاد اجی میدونی اجی من ۷ مرداد ۹۵ واسه امام حسین نامه نوشتم اسم تو هم نوشته بودم اجی مامانم فرداش رفت کربلا به خاطر همین نامه نوشته بودم اجی که بندازه تو ضریح امام حسین اجی یه نامه دیگه هم مهر نوشتم که قرار بود مامانم بده به زن داییم چون میخواست بره کربلا اما قسمت نبود اجی اما اون نامه رو داییم که اربعین اونجا بود انداخت تو ضریح اجی البته یا شب اربعین بود یا یه روز قبلش اجی واسه همه مادرهای منتظر دعا کن اجی من اطراف خودمم مادرهای منتظر میبینم اجی از ریحانه هم بخواه تا دعا کنه خدا به همه نی نی بده اجی خداروشکر که از لیست مادرهای منتظر در اومدی اجی گفتی سه قلو خیلی دوست دارم اما خدا دوقلو بهت داد اجی مطمینم هردوشون سالم و سلامتن اجی التماس دعا اجی
مامان گلی
پاسخ
سلام خانمی خوبی عزیزم بخدا بس که دل پاک و مهربونی داری واقعا ازت ممنونم .اله جونم هنوزم محتاج دعای دل پاکت هستم برای سلامتیشون دعا کن .منم برای همه مامانای منتظر دعا میکنم به حق کرم و لطفش خودش از خزانه رحمتش به همه مامانای منتظر فرزندان سالم عطا کنه. بازم ازت ممنونم عزیزم که بهم سر زدی