پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

در انتظار کودک

27 هفتم رجب

1395/2/21 19:12
نویسنده : مامان گلی
215 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره تکرار روزی که به حرم رفتم و دخیل بستم این بار تو نبودی که دخیل ببندم به ضریح اقا این بار دلم رو دخیل بستم به اقا دلم که پر از درد و بی تابی بود و دلتنگی

اولین سفر بدون تو رو رفتم عزیزکم .این اولین بار بود که سفری میرفتم و تو در کنارم نبودی و اولین بار بود که بعد تو  پا در حرم آقا علی بن موسی الرضا میگذاشتم جای خالی تو لحظه به لحظه حس میشد از لحظه ایی که وارد پارکینگ حرم شدیم همون جایی که همیشه اول از همه کالسکه تو پیاده میشد و تو رو تو کالسکه میگذاشتیم .گلکم اشک هام مثل رود روان جاری بودند هیچ اختیاری نداشتم تمام وقت گریه کردم  به اقا سلام کردم و بهشون جای خالیتو نشون دادم خیلی برام سخت بود عزیزکم خیلی.برای مامان دعا کن فرشته من که سخت بی تاب و دلتنگتم

پسندها (2)

نظرات (14)

مامان عفیفه
22 اردیبهشت 95 6:58
سلام.زیارت قبول شماکجازندگی میکنین؟
مامان گلی
پاسخ
ممنون من طبس زندگی میکنم.جواب دادم دفعه پیش شرمنده ولی یکم دیر
الهه
24 اردیبهشت 95 19:05
سلام عزیزم خوبی من الهه هستم یکی از دوستای محجوب بانو و از وبلاگ اون با وبلاگت اشنا شدم عزیزم نمیدونم چی بگم از خدا میخوام یه نی نی ناز مثل دخترت بهت بده و دل پردردت یه کم اروم بشه عزیزم داغ فرزند خیلی سخته عزیزم ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و خندون و خوشبخت و سربلند باشی عزیزم زیارتت هم قبول باشه ان شاءالله اقا امام رضا خیلی مهربونه و مطمینم که حتما یه نی نی خوشگل مثل دخترت بهت میده
مامان گلی
پاسخ
خیلی کار خوبی کردین .ممنونم ازتون .وممنون از محجوب بانو که مسبب این کار شدن.بازم بهمون سر بزنید انشاا... با دعای شما عزیزان منم دوباره طعم مادر شدن رو بچشم
محجوب بانو
25 اردیبهشت 95 8:54
الهه
25 اردیبهشت 95 10:33
سلام عزیزم خوبی ممنونم که بهم سر زدی عزیزم نظرتو تایید کردم خواهش میکنم وظیفه اس کاری نکردم ان شاءالله که دوباره خدا معجزه شو بهت نشون میده و یه نی نی تو دلت میزاره و زودی مادر شدنو تجربه میکنی نمیدونم اسم کوچیکت چیه اما امروز که مامانم ختم انعام داره برات دعا میکنم تا زودی دوباره مادربودنو تجربه کنی عزیزم عزیزم من همیشه سر میزنم وقتی نظرت رو تو پست محجوب بانو جان دیدم از اون موقع که پنجشنبه بود بهت سر میزدم عزیزم و نظر گذاشتم برات عزیزم موفق و سلامت باشی همیشه
مامان گلی
پاسخ
ممنونم دوستم خوبم .خیلی برام دعا کن واقعا دیگه خسته شدم
الهه
26 اردیبهشت 95 9:02
سلام اجی خوبی خسته نباشی امروز میخوام اپ کنم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن
مامان گلی
پاسخ
سلام چشم حتما در اولین فرصت
الهه
26 اردیبهشت 95 14:56
سلام عزیزم خوبی ممنونم که بهم نظر دادی اجی تاییدت کردم نظرتو صبور باش عزیزم درسته الان دخترت پیش خداس اما شاید خدا بهترینارو سر راهت میزاره و به وقتش مادر هم میشی اجی صبور باش عزیزم و توکل به خدا کن و امیدوار باش عزیزم
مامان گلی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم راستی اسم من منصوره است
الهه
26 اردیبهشت 95 15:24
خواهش میکنم عزیزم اسم قشنگی داری عزیزم اسم منم خاله ام گذاشته چون خودش دختر نداره دو تا پسر داره اسم منو گذاشت الهه عزیزم گفته بودی دوست نداری چندقلو بچه داشته باشی اجی ببین چندقلو بزرگ کردنش سخته یکی هم که بخواد چندقلو بیاره باید بدن محمکم و قوی داشته باشه که متاسفانه از این جور مادرها خیلی کم تو ایران داریم اجی منظورم خودت نیستی عزیزم اگه بدن قوی داشته باشی میتونی صاحب چندقلو مثل سه قلو بشی عزیزم فقط باید خدا بخواد عزیزم خدا همیشه هواتو داره و کنارته شرمنده اگه زیاد برات نظر میزارم اجی
مامان گلی
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
سحر
26 اردیبهشت 95 17:52
سلام عزیزم.نمیدونم گفتنش درسته یا نه آخه اگه میخواست همه بدونن رمز دارش نمیکرد منم خیلی وقته ازشون خبر ندارم اگه اشکالی نداره واسشون نظر میزارم و اگه اوکی دادن پسورد و میدم خودتون برین بخونین اینطوری بهتره مرسی که درکم میکنین
مامان گلی
پاسخ
نه خیلی مهم نیست فقط از وبلاگشون حس کردم خدای نکرده مشکلی برای بچه اشون پیش اومده.
سحر
26 اردیبهشت 95 18:36
سلام عزیزم بابت از دست دادن فرشته کوچولوت خیلی ناراحت شدم امیدوارم خیلی زود دوباره مادر شدن و تجربه کنی.داغ از دست دادن فرزند از هر چیزی تو این دنیا سخت تره
مامان گلی
پاسخ
سلام ممنونم.واقعا سخته و دردناکه.همه لحظاتت رو به یادشی
محجوب بانو
7 خرداد 95 23:40
عزیزمی
شیدابانو
17 خرداد 95 18:48
سلام عزیزم زیارت قبول....ان شاالله همیشه خوشحال وسرحال باشید...خوشحال میشم باهم دوست شیم...اگه قبول کردید لینکتون میکنم
الهه
19 خرداد 95 12:12
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی فردا میخوام اپ کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی اجی البته هر وقت تونستی سر بزن اجی من هم فردا پست میزارم هم ۲۶ که پست هارو چرکنویس گذاشتم:لبخند:
الهه
30 خرداد 95 19:36
سلام اجی خوبی امیدوارم که بهتر شده باشی اجی ۱ تیر اپم تونستی سر بزن:لبخند:
روناک
29 تیر 95 11:27
سلام عزیزدلم خدا بهت صبر بده ایشالا جای خالی نی نی آسمونیت رو خدا برات پر میکنه خدا رو شکر که مسلمونیم و به دیدار دوباره در عالم دیگه ایمان داریم عزیز دل من خدا جواب دل شکسته ها رو میده دختر قشنگت بهشتیه و از درد و رنج خلاص شده خدا حواسش به فرشته تو هست و الان پیش خداست این یعنی به بهتر و مهربون تر از خودت سپردیش دلتو قرص کن و دوباره مادر شو ولی خاطره های قشنگ دخترتو فراموش نکن مادر من دو تا تجربه داشته به جای یکی ولی الان سرپاست چون هر کی درد میده درمان هم میده
مامان گلی
پاسخ
ممنونم دوست عزیز منم انتظار میکشم برای مادرشدن دوباره