پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار کودک

شروع فصل جدید

1395/1/16 17:24
نویسنده : مامان گلی
173 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه ناز مامان فصل جدید از زندگی رو اغاز کرده و ازت میخوام که برام دعا کنی .بعد اصرار های فراوان اطرافیان برای دور شدن از تنهایی.تصمیم گرفتم بیام سرکار تو کتابخانه استان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم مشغول شدم  و حتی تصمیم گرفتم درسم رو ادامه بدم ازت میخوام حالا که فرشته اسمونی شدی برام دعا کنی حالا نزدیک تر از همه ما به خدای مهربون هستی هوای مامانت رو داشته باش گلکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
16 فروردین 95 19:57
دلم گرفته بود .... خیلی.... اومدم نینی وبلاگ تا وبلاگ فرشته ی نیومده ی خواهرم رو به روز کنم ... نمیدونم چی شد به وبلاگ شما رسیدم ... میخوام بگم دوست من صبوری کن ... چاره ای نیست ... اگه تو داغ فرزند دیدی .من داغ پدرذ فرزندم رو دیدم ... مردی که دیگه نمونش و لنگش پیدا نمیشه ... داغی که حالا داره سه سال میشه ولی هنوز برای من سرد نشده ... هنوز هم شب ها با اشک و به یادش میخوابم ... دوست من صبوری کن ... در کنار همسرت شاد باش و زندگی کن ... الهی که خداوند یه فرشته ی دیگخ بهت هدیه میده ... برا خواهر من هم دعا کن که 15 ساله در انتظار اولاده ... دلم خیلی شکسته برام دعا کن
مامان گلی
پاسخ
سلام ممنونم دوست عزیزم که به وبلاگ من و دخترم سر زدین واقعا داغ عزیزان سخت و کمرشکن هست واقعا متاسفم برای فوت همسرتون و امیدوارم خداوند صبر جزیل به شما و فرزندتون عنایت کنه و سایه شما رو روی سرش صدوبیست ساله کنه.چشم اگه لایق باشم برای خواهر گلتون دعا میکنم انشاا خداوند از گنجینه لطف و رحمتش فرزندان صحیح و سالم هر چه زودتر به خاهرتون هدیه کنه.
maman
1 تیر 95 21:14
سلام خاله جون کجایی کم پیذاایی
مامان گلی
پاسخ
سلام خانومی خوبی شما ممنون که به یادمین راستش درگیر امتحانات دانشگاه بودم و یه مدت هم درگیر اثاث کشی خونمون.