پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار کودک

اولین سال نو زندگیت مبارک

1393/1/18 21:21
نویسنده : مامان گلی
347 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم  سال نو اولین بهار زندگیت مبارک سال 1393 اوین عید بود که شما بین ما بودی همه خوشحال بودن و من و بابایی رو خانواده سه نفره  صدا میزدن و من و بابایی کیف می کردیم فقط شما با سرو صدا میونه خوبی نداشتی با هر جیغ و داد دایی ها و خاله و ها و بقیه فامیل جیغ میزدی برای همین مجبور شدیم زود از خونه عزیز بریم خونه مادرجون پروین خانم.فرداش رفتیم سر خاک اقاجون جواد اقا اولین بار بود که میبردمت مادرجون پروین خانم حسابی گریه کردن و بهشون گفتن که تو رفتی سرخاکشون .سیزده بدر هم یه جای تازه رفتیم  تا شما اذیت نشی بابایی شما رو تا بالای کوهها اورد

اینم تپه های شنی که بازم بابایی گفت میخوام دخترمو با خودم ببرم

 

اینم سفره هفت سین که خودم چیدم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عفیفه
6 اردیبهشت 95 10:09
سلام.شماکدوم شهر زندگی میکنین؟
مامان گلی
پاسخ
سلام من شهرستان طبس زندگی میکنم چرا؟