پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

در انتظار کودک

روزت مبارک فرشته آسمونی من.

1395/5/14 18:33
نویسنده : مامان گلی
689 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته آسمونی من روزت مبارک در حسرت نوازش دوباره دستهای کوچیکت تا ابد میسوزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محجوب بانو
16 مرداد 95 22:21
عزیز دلم خواهرکم فقط میتونم بگم امیدوارم به همین زودی خبر خوشی بهت برسه امیدوارم یه نی نی خوشکل و ناز بیاد توی دلت تو هم برا ما دعا کن خواهری
مامان گلی
پاسخ
ممنونم دوست گلم. انشاا... همیشه در کنار هم خوش و خرم و سلامت باشید
الهه
17 مرداد 95 15:44
سلام اجی خوبی مطمین باش یه روزی خدا دوباره مادر میکنه تورو اجی وقتی اون پستت رو که جریان بیمارستانو تعریف کردی و عکسای دخترتو گذاشتی اشکم میریزه و دلم واسه ات کباب میزنه و دعات میکنم که دوباره مادر بشی اجی
sss
25 مرداد 95 17:54
انشاا..که زودترمادربشید
مامان گلی
پاسخ
انشاا... برام دعا کنید
یاسمین
11 مهر 95 23:23
فدات بشم چه سختی کشیدی غم از دست دادن بچه یکی از سخترین غم های دنیاست منم مثل شما گل دخترم رو از دست دادم میدونم چه حالی داری درکت میکنم بعد از دست دادن دخترم خدا یه دختر دیگه بهم داد انشالله خدا یه دختر ناز بهتون میده مطمن باش
مامان گلی
پاسخ
سلام ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید واقعا سخته الهی هیچ مادری نبینه.خدا رو شکر یه فرشته دیگه بهتون داده .الهی همیشه تندرست و سالم باشه.بازم بهمون سر بزنید