پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

در انتظار کودک

چهل روز گذشته

1395/1/16 17:05
نویسنده : مامان گلی
903 بازدید
اشتراک گذاری

چهل روز است روی خوبت را ندیدم

در فراقت شعر هجران می سرودم

کاش می مردم، نمی دیدم که رفتی زیر خاک

خاک بر سر شد مراَ زین غم که دیدم

چهل غروب غمبار از پر کشیدنت به سوی ابدیت گذشت و من همچنان در بهت و حیرت لحظات خوب بودن با تو را مرور می کنم ، باور این همه صبوری م نبود ، چهل بار چشم گشودن و ندیدن عزیز زندگیم چهل ها خواهد گذشت و یاد تو با ما خواهد بود.

چهل روز است که دل‌تنگی‌های غروب را با بودن در کنار مزارش سپری کردم و ناباورانه روزهایم را به شب‌هایم گره زدم و شب‌هایم را به امید آن که هلال ماهگونش را یک بار دیگر در خواب به نظاره بنشینم به صبح رساندم.
طنین صدای دلنشینش همچنان در گوش من، مهربانیش در قلب من و زیبایی چهره‌اش همیشه در یاد هست.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

maman
24 اردیبهشت 95 18:06