پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار کودک

دعا کنید

1393/9/24 21:34
نویسنده : مامان گلی
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم ممنونم که به یادم بودید اومدم بگم برای ریحانه ام دعا کنید الان مشهد هستم و درگیر دختری الان یازده ماهش تمومشده ولی نه میشینه نه چهار دست و پا میره دکتر گفت باید ببرمش پیش دکتر مغز و اعصاب ازمایشهاش و ام ار ای و مشاوره چشم رفتم همشون یک چیزی رو دارن نشون میدن بعضی ها میگن بیماری متابولیکی هست ولی من هیچ نمیدونم تا چند هفته دیگه جواب ازمایش اصلیش میاد برای دخترم دعا کنید که چیزی نباشه الان چند روزه میبرمش کار درمانی از گریه ها و جیغ هاش قلبم درد میگره تو رو خدا دعا فراموش نکنید ممنون از همگی .میگن شاید به خاطر زایمان سختت یک لحظه اکسیژن به مغز بچه نرسیده.التماس دعاااااااا

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان اعظم
3 دی 93 17:23
سلام....خیلی ناراحت شدم...انشاالله که چیزیش نیست عزیزم....حتما دعا میکنم
مامان گلی
پاسخ
ممنونم گلم.انشاا.. الهی امین
پرینازمامان عسل
3 دی 93 19:53
سلام عزیزم انشالله به حق شهیدکربلا واقامون ابولفظل بچه گل ات خوب میشه یک قربونی نظرکن به حضرت ابولفضل بیمه خودش کن انشالله بچتوخودش خوب میکنه به قران خیلی ناراحت شدم شمارت هم ازگوشیم پاک شده برام بفرست
مامان گلی
پاسخ
الهی امین خدا از دهنت بشنوه
nazi
29 دی 93 1:45
سلام عزیزم چی‌ بگم............اشک هام داره میاد پائین....نازی هستم مامان دانیال....خیلی‌ ناراحت شدم خبر عروسکتو از بچه‌ها تازه شنیدم.... خدا بزرگ.....الهی که دختر نازت زوده زود خوب بشه.............خیلی‌ وقت بود ازت بی‌ خبر بودم............هیچوقت از لطف خدا نه امید نشو...... راستش انقدر به هم ریختم نمیدونم چی‌ بگم
مامان گلی
پاسخ
سلام .خودمم هنوز باور نکردم خیلی داغونم دعا کنید براش.انشاا... همیشه شاد باشی در کنار پسر و خانواده ات