پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار کودک

ماه اخر دونفره بودن

1392/8/17 23:35
نویسنده : مامان گلی
251 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دارم کم کم حاضر میشم برای رفتن دارم میرم پیش مامانیا اونجا میمونم تا شما به دنیا بیایی اما وقتی برگردیم به خونمون سه نفره برمیگردیم دخترم انشاا..عزیزکم خیلی منتظرم روی ماهتو ببینم دوستت دارم گلکم  من و بابایی حسابی مشتاق دیدنت هستیم خانم خوشگل من

 

 

دوســـــــــــــتت دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهديه
18 آبان 92 0:13
ايشالا بسلامتي گلي جون
شکیبا همون ثمین جوجو
4 آذر 92 22:21
ایشالله هرچی زودتر و سالم تر میاد بغلت عزیزم