پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار کودک

ریحانه خانم

1392/6/24 10:44
نویسنده : مامان گلی
271 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسای دخمل خوشگلم مامانی نمیدونی تو اون چند دقیقه سونو چقدر تکون خوردی تازه انگشتتو هم تو دهنت بردی ای شیطون من همه بعد از دیدن این عکسا کلی ذوق کردن گلم بی صبرانه منتظرتیم

من فدای اون ژست گرفتنت بشم مامانی

دخمل نازم انگشتتو تو دهنت کردی گشنه ای فدات شم

دخمل نازم خسته شده دیگه رخ نشون نمیده فدات شم

الهی همیشه سالم و تندرست باشی الهی آمین...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عسل
27 شهریور 92 0:10
سلام عزیزم عکس دخملیتودیدم انشالله که سالم بیاد توبغلت گلم


ممنونم عزیزم انشاا... عسل خانمت تو هم صحیح و سالم به دنیا بیاد
گلی
7 مهر 92 23:11
ماشاا... چقدر نازه! از همین الان معلومه حسابی خوشگل موشگل میشه هااااااااااااااا. خدا به داد پسرای مردم برسه


مرسی گلم لطف داری امیدوار نی نی ات صحیح و سالم بیاد بغلت
مهديه
18 مهر 92 0:10
ماشالا به دخترت ايشالا زودي بياد بغلت


ممنونم عزیزم
مامان پریا
9 آبان 92 23:55
ای جونم
ایشالا به سلامتی دخمل قشنگت از تو دلت بیاد تو بغلت
از همه لحظات حاملگیت استفاده کن و لذتشو ببر
ایشالا شب اولی که دخملتو در کنارت داری اینقدددددددددد جاش تو شکمت خالیه که نهایت نداره
لگد زدنش سکسکه کردنش همه همه جاشون خالیه با وجود اینکه تو دخملتو تو بغلت داری من عاشق همه لحظات حاملگی هام بودم
راستی من دوتا دخمل گل دارم منتظرم بیای به دیدنمون

ممنونم دسوت خوبم خدا برات حفظشون کنه چشم حتما
اعظم
11 آبان 92 0:36
گلی خیلی آهنگ توپی گذاشتی .دانلود میکنم برا زهرا میذارم


ممنونم بفرما خانمی