پرکشیدن فرشته زندگیمپرکشیدن فرشته زندگیم، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
پیوند اسمانیپیوند اسمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
نگار خانمنگار خانم، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
آقا نیماآقا نیما، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

در انتظار کودک

خدایا شکرت

1392/3/9 0:12
نویسنده : مامان گلی
287 بازدید
اشتراک گذاری
آپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکسآپلود عکس

امروز 8اردیبهشت بهترین و زیباترین هدیه خداوند رو دریافت کردم خدایا هزاران بار شکرت /گلکم بالاخره راضی شدی و اومدی پیش مامانی خیلی خوشحالم و ازش میخوام که سالم و صحیح بیایی تو بغلم  امشب نوبت دکتر دارم میرم پیشش هنوز به هیچکس نگفتم نمیدونی چه هیجانی دارم و منتظرم تا بابایی بیاد یه جفت کفش خوشگل گرفتم و پشت در اتاقش اویزون کردم اخه وقتی میاد اونجا لباساشو در میاره خیلی دوست دارم چهره اش رو اون موقع ببینم خیلی ممنونم ازت خدا واقعا نمیدونم چی بگم وفقط ارزوی سلامتی و صالح بودن رو برات دارم گلک مامانآپلود عکس

آپلود عکس




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)